Detta är en blogg tillhörande Arlanda Jets Cheerleaders, startad i Mars 2011. Här kommer vi skriva om vad som händer på träningarna, och information gällande matcher, uppvisningar, tävlingar och annat kul som har med cheerleading och Jets att göra!

UVGK

Hallå Nora här igen haha , tänkte bara lägga upp lite bilder från när jag anne och frida gick i UVGK , tror inte så många har sett dom haha!

Lagfotot , vi var bara 10 st och innan vi anslöt och till Jets var vi bara 6 st.

De var vi 6 i slutet men de var bara 3 st som följde med till Jets.

Anne jag och Frida!

En bild på mig och frida från en fotografering!

när jag gick där tränade jag även miniminiorer med frida!

Gammal bild på frida när hon drar en bow!

Så , har fler bilder men de får räcka med de här för tillfället!
Är supertaggad inför träningen imorron!
//Nora

Kommentarer

Hihi vad roligt att du la upp dom här gamla bilderna Nora :-D



Jättekul att du håller igång med att ladda upp från träningarna oxå! Kramis

Anne 2011-08-27 @ 13:00:59

Ah vi har glömt 1! Jessica följde ju med till Jets :D

Anne 2011-08-27 @ 13:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback