Detta är en blogg tillhörande Arlanda Jets Cheerleaders, startad i Mars 2011. Här kommer vi skriva om vad som händer på träningarna, och information gällande matcher, uppvisningar, tävlingar och annat kul som har med cheerleading och Jets att göra!

Musikvideon!

Nu tänkte jag att det skulle vara dax att dela med mig av lite bilder från en Tysk musikvideo inspelning som jag (Jessica), Carin, Gisele och Cammie var på i sommras! :)
Vi var då cheerleaders som "tränat hårt", slagit oss, ramlat, hatade livet, var allmänt deprimerande och känslokalla. I princip motsatsen till hur en riktig cheerleader är! ^^
Det var väldigt kul och videon finns på youtube för de som vill se! ;) haha

Tittut!


Cammie är söt även som zombiecheerleader!


Sminkning till nästa tävling!? ;)


Bara lite skrapsår! ;)


Den här bilden älskar jag! Den är så tragisk fast Carin är så fin!


Gissan är läcker som Zombiecheerleader!


Jessica signar ut för denna gången!

Hoppas ni tyckte bilderna var kul och inte allt för tragiska!
Vi hade iaf väldigt kul som var med och spelade in fast vi mest bara satt och väntade! ^^

Kram!
Kommentarer

länk till videon ? :)

Anonym 2011-10-18 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback