Detta är en blogg tillhörande Arlanda Jets Cheerleaders, startad i Mars 2011. Här kommer vi skriva om vad som händer på träningarna, och information gällande matcher, uppvisningar, tävlingar och annat kul som har med cheerleading och Jets att göra!

torsdags träningen!

Hallå där nora här! Tänkte bara slänga upp nåra bilder från träningen igår!
Blev inga bilder från tisdags men då hade vi gymnastik träning med Sara!! de var jätte kul och hon är jätte duktig!
Sen igår på träningen fortsatte vi köra libar och vissa drog tricks:

Linn hade väldigt roligt och tog kort på opss när vi strechade...

ännu en bild från strechingen!

Sofie påväg upp i en lib!

Jag i en lib med olle och malle som basar och melle(?!) som back!

Jag i en arabesque påväg ner

Sen stog vi och drog lite tricks på marken. (ignorera min fettvalk)

PUSS/NORA
Kommentarer

Hej

Min systerdotter vill börja på cheer, hon är 9 år så att åka till haninge (där jag tränar) är lite långt för henne. Så då tänkte jag på er. Men vem ska jag kontakta om att hon vill komma och prova på lite? :)

MVH

/Sara

Sara 2011-10-01 @ 20:37:42

Hej Sara!



Kontaktuppgifter till vår barngrupp finns här: http://www.arlandajets.com/sektioner/cheerleading/minior

Carin H 2011-10-03 @ 13:23:25

Tack! De står att de tränar lördagar, men alla datum som står är söndagar. Är de söndagar som gäller? :)

Sara 2011-10-05 @ 12:17:50

Oj, då är det någon som har skrivit fel. Ska se till att det ändras. Det är söndagar som gäller.

Carin H 2011-10-10 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback