Detta är en blogg tillhörande Arlanda Jets Cheerleaders, startad i Mars 2011. Här kommer vi skriva om vad som händer på träningarna, och information gällande matcher, uppvisningar, tävlingar och annat kul som har med cheerleading och Jets att göra!

TräningTräningTräning

Hallå allihopa nora här de va ett tag sen?
I tisdags körde vi ganska mycket hopp och sen körde vi lite gymnastik också!
Nåra bilder där ifrån:

hoppar tuck!

lite suddig bild men vi hoppar double hook

Sen va de lite fler bilder men de flesta bilderna var väldigt suddiga.
Sen i torsdags hade vi bygg träning men hade tyvärr ingen kamera med mig då:/ men de gick jätte bra , de var flera nya som prövade på att vara toppar och massa annat!
Sen nu ídag så var de tyvärr bara 5 st där så Olivia och jag bestämde oss för att ha en super rolig träning!
Här är lite bilder från de:

Allihopa körde en lib med julia som flyer!

sen hoppade jag in som bas och olivia som back så körde vi nåra lid extension med super duktiga julia!

en liten pyramid med en två basad lib och en shoulder sit!

Olle gör hands med Julia!

Vi körde massa olika roliga byss så fick de pröva på cradle och extension och lite annat!
V byggde även upp en voltbacke så körde vi handvolter och flickisar!

Längtar till träningen på tisdag även om jag sträckt ena skinkan och inte kan röra mig så bra! Tar med kameran då så kommer de nog upp bilder på tisdag kväll eller på onsdagen!

Cheers NORA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback