Detta är en blogg tillhörande Arlanda Jets Cheerleaders, startad i Mars 2011. Här kommer vi skriva om vad som händer på träningarna, och information gällande matcher, uppvisningar, tävlingar och annat kul som har med cheerleading och Jets att göra!

Sötnosar på bilderna!! :)

Har nu kollat igenom bilderna som http://cheerleadersofsweden.se tagit på oss på DM. Jag är faktiskt väldigt nöjd när jag ser dem. Även om vi fick en dålig placering, så spelar det ingen roll för nu ser man på korten att vi faktiskt är ett tävlingslag och att vi existerar i cheersverige! :) Vi hade otur och fick avdrag för bygg som rasade. Kanske inte hade världens mest timeade gymnastik heller. Men vi hade explosivitet och spirit och jättefina stretches på topparna, vi har många styrkor i laget faktiskt! :D

Man kan beställa dessa bilder som riktiga fotografier, (man väljer själv vilka man vill beställa) på cheerleadersofsweden.se
Jag blev lite besviken att jag inte kom med på en enda bild snyft, för gjorde verkligen all spirit jag kunde xD Men så blir det ibland. Ni är så HIMLA SÖTA tjejer!!


Kommentarer

Men tanke på att det klart och tydligt står var bilden kommer i från och att det klart och tydligt står på sidan att bilderna inte får spridas så måste jag be dig omgående ta bort bilderna.



Om du inte gör det jag Lillan Magnusson, fotograf till bilderna att fakturera dig med 900kr/bilden du har här på din blogg. Vilket betyder 11x900=9900kr



Hälsningar

Lillan Magnusson /fotograf till bilderna

Lillan Magnusson 2011-04-01 @ 13:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback