Detta är en blogg tillhörande Arlanda Jets Cheerleaders, startad i Mars 2011. Här kommer vi skriva om vad som händer på träningarna, och information gällande matcher, uppvisningar, tävlingar och annat kul som har med cheerleading och Jets att göra!

Något Gammalt!

Hej!
Jessica här som känner att det är dax för att bidra med något!
Jag tänkte lägga upp några gamla fina bilder jag har på min dator!
Inte så många som fortfarande är aktiva med några som kommer känna igen bilderna! :)
Enjoy!




Roligt va!? :D

Ses på Träning i Morgon!
Puss












Kommentarer

Oh shiiet.. jag på första bilden, skulle göra vad som helst för att va i den size igen xD inte för att jag va nån pinne men tillräckligt!



kul att se de gamla bilderna för övrigt JessiCat <3

Anne 2011-10-06 @ 23:34:55

Åh så kul! Om du har flera jessica kan du inte lägga ut dom då? :D

kerstin 2011-10-10 @ 23:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback