Detta är en blogg tillhörande Arlanda Jets Cheerleaders, startad i Mars 2011. Här kommer vi skriva om vad som händer på träningarna, och information gällande matcher, uppvisningar, tävlingar och annat kul som har med cheerleading och Jets att göra!

Torsdagsträning 8/9 Del.1

Här kommer första delen med bilder från träningen i torsdags :) Tog ganska många så jag måste nog dela upp dom i minst 2 inlägg ;) Måste bara säga att ni är ett fantastisk gäng och det är alltid lika kul och komma och titta på era träningar när jag är på besök här i Sverige :) Och som många av er vet kommer ni aldrig bli av med mig och mina besök, vare sig ni vill eller inte ;) AJC kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!
Ni är ett otroligt bra gäng och jag tror att ni kan komma otroligt långt i framtida tävlingar bara ni kämpar hårt på träningarna och visar att ni verkligen vill. Så jag ser fram emot att följa er mot er framgång :D
Stora cheerhugs från mig!! // Kerstin

Kommentarer

Jättegulligt skrivet Kerstin! :D Kul att se bilderna, ser fram emot resten. Kram!

Anne 2011-09-10 @ 15:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback