Detta är en blogg tillhörande Arlanda Jets Cheerleaders, startad i Mars 2011. Här kommer vi skriva om vad som händer på träningarna, och information gällande matcher, uppvisningar, tävlingar och annat kul som har med cheerleading och Jets att göra!

BILDBOMB!

Hallå allesammas! Nora här , vet att jag är lite dåligt på att updatera men nu kommer de bilder från flera träning!
från junior träning i söndags:

hitch!

en liten pyramid!

lib med sofia som flyer!


vi gör show'n'go med julia!

Sen lite bilder från tisdagen där vi mest dansade och lärde oss tävlingsdanserna och vi körde även gymnastik och carin tränade på att passa på flickis och handvolt till sin utbildning:

en handvolt och carin passar!

Mimmi skulle dra en scorp utan att se dödsseriös ut!

Jag drar en scale!

Sen från torsdags träningen så var de inte så mycket förutom att gulliga carin hade filmat oss när vi körde cowboydansen och tror inte jag lägger upp de här...
Men nåra bilde därifrån kan jag lägga upp:

Sötaste malle drar en heel!

Limpan ville också styla lite!

De var allt jag hade att bjuda på den här gången men de kommer väl upp mer nästa vecka!
//NORA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback